شبرنگ چت اوین چت|اوین گپ|چت اوین
نوشته شده توسط : نفرین

اوین چت,چت اوین,چت روم اوین,چتروم اوین,چت روم فارسی اوین,چت روم شلوغ اوین,ادرس جدید اوین چت,ادرس بدون فیلتر اوین چت,ادرس یاب اوین چت

 تا حدی عشق  تا حدی ترس و تا حدی شرم

 ممکن است احساس کنم از دیدنش قلبم به وجد آمد

ترس هایش را آرام کردم

و او آرام بود

 برایش از عشق پر غرور و ناب گفتم

و اینگونه من صاحب بانوی درخشان و عروس زیبایم شدم.





:: برچسب‌ها: اوین چت , اوین گپ , چت اوین , چت روم اوین , اوین چت اصلی , اوین چت بدون فیلتر , ادرس اصلی اوین چت , ادرس بدون فیلتر اوین چت ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








چت چت روم عسل چت مهر چت شبرنگ چت من وتو چت ناز چت پرشین چت ققنوس چت باران چت میهن چت دنیا چت دریا چت یاس چت سون چت گلشن چت چت چت روم الکسیس چت عسل چت پرشین چت ناز چت ققنوس چت الکسیس چت الکسیس گپ الکسیس چت الکسیس گپ